بعد از اعلام جنتی، تعدادی از بزرگان عذرخواهی کردند!

بعد از آنکه حجت الاسلام جنتی گفت:  شما مردم را به اين راه كشيديد… اگر شماها اين آشوب و فتنه را به راه نمي‌انداختيد، آيا كسي كشته مي‌شد؟ آيا اين همه مادر دغدار مي‌شدند؟ … بايد از آنها عذرخواهي كنيد و بگوييد ما فتنه كرديم و شما كشته شديد! آقایان زیر فی‌الفور بیانیه عذرخواهی خود از ملتشان را صادر کردند:

1-    گاندی: ملت فقیر و میلیاردی هند، این حقیر پابرهنه را ببخشید که شما را با دست خالی و تنها با مقاومت منفی از زیر یوغ استعمارگر پیر رهانیده و در این مسیر تعدادی از شما را به کشتن دادم. اینجانب بسیار شرمنده و سرافکنده بوده و ضمن دعوت شما به آرامش بابت تمام آشوبها و فتنه‌هایی که کورکورانه ایجاد کردم از تک تک شما عذرخواسته و از آن تروریست افراطگرای عزیز که جان ناقابلم را گرفت کمال تشکر را دارم. ای کاش زودتر آن گلوله‌ها را به سوی من شلیک می‌کرد تا خون آن همه بیگناه را پایمال نمی‌کردم. دست شما هم درد نکند که جسدم را سوزاندید و خاکسترم را در سرتاسر هند پخش کردید باشد که درس عبرتی شود برای سایر آشوبگران.

2-    نلسون ماندلا، اینجانب نلسون ماندلا، اعتراف می نمایم که با نیت شوم براندازی نرم رژیم نژادپرست آفریقای جنوبی، مردم کشورم، بویژه سیاهان عزیز و خوشگل را تحریک نموده و فتنه و آشوب به پا کردم و در این حین موجب کشته و مجروح شدن شماری از آنها شدم. مطمئنا اگر من خفه می‌شدم و اینقدر حرف بی‌ربط نمی‌زدم و خودم را بعنوان پدر مقاومت علیه نژادپرستی جا نمی‌زدم این تعداد انسان بی‌گناه کشته نشده و این همه مادر هم داغدار نمی‌شدند. در اینجا ضمن اعلام انزجار از کلیه اقدامات مثلاً بشردوستانه سابق خودم، از ملت آفریقای جنوبی، سایر ملل آفریقایی، رژیم محترم نژادپرست سابق، حضرت حجت‌الاسلام جنتی و سایر بازماندگان عذر خواسته و امیدوارم به سرنوشت گاندی خائن گرفتار آمده و درس عبرتی برای سایر آشوب طلبان و اغتشاشگران بشوم.

3-    آیت الله‌العظمی خمینی: ولاکن اینطور نباشد که ما ارتحال کنیم و بابت این همه خونهایی که در راه خدا به واسطه رهبری ما ریخته شد عذر نخواسته باشیم. بنده از درگاه پروردگار و محضر ملت شجاع  ایران طلب عفو و بخشش کرده و به خاطر هدایت و رهبری و به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی، آن هم به پشتیبانی این ملت به جد، نزد خدای رب‌العالمین شرمسارم. اکنون با روحی شاد و قلبی مطمئن به بخشش پروردگار و در رأس آن شیخ جنتی عازم سفر آخرت می‌گردم.

متعاقب این فتوای شیخ، و پیگیری شجاعانه سربازان بدنام امام زمان (عج)، احتمالاً به زودی شاهد بیانیه‌های عذرخواهی افراد ذیل‌الذکر بابت تمامی خونهایی که به واسطه آنها ریخته و مادرانی که عذادار شده اند خواهیم بود:

پیامبر اسلام (ص) بابت کلیه غزوات و کلاً ظهور اسلام، امام علی (ع) در مورد جنگهای متعدد، امام حسین (ع) به خاطر تراژدی عاشورا، سربداران برای مقاومت در برابر مغول، مشروطه‌چیها در مورد قیام مشروطیت، حزب‌الله لبنان و حماس به دلیل به خاک و خون کشاندن مردم بی‌دفاع کشورشان و سایر جنبشهای آزادیبخش جهان که دفاع از آنها جزو اصول اولیه انقلاب و جمهوری اسلامی بود.

در  پایان از صدا و سیمای جمهوری اسلامی تقاضا می‌کنیم در صورت امکان اعترافات نامبردگان را از تلویزیون پخش نمایند.

5 دیدگاه »

  1. newsens said

    تا از خدا هم اعتراف نگيرند، اين داستان ادامه دارد ..

  2. کوروش said

    صبر ایزد هم حدی دارد . پیروزی نزدیک است.

  3. علی‌ said

    kheili aali bood

  4. میثم said

    امروز باور و محبت من نسبت به ابطحی و بقیه بیشتر شد. آقای عطریانفر را هم نمیشناختم که الحمدالله شناختم و چهره ایشان را مشاهده کردم. این مردان بزرگ از یادم نمیروند.

  5. خس said

    من بعنوان یکی از کسانی که به زودی به خاک و خون کشیده خواهم شد و مادرم را داغدار خواهم کرد هم عذرخواهی کرده و همه تقصیرها رو گردن میگیرم.از طرف ندا آقاسلطان، سهراب اعرابی و دیگر کشته شدگان که فرصت عذرخواهی از مسئولین بویژه آیت الله جنتی را نیافتند هم عذر میخوام!!!

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

