مراقب فرزندانتان باشید، اژه‌ای گاز می‌گیرد!

غلامحسين محسني اژه‌اي، دادستان کل کشور، روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران، صدور حکم بازداشت فعالان سياسي در قبل از انتخابات را کذب دانست و هشدار داد  والدين مواظب فرزندان خود باشند که فريب بيگانه يا شعارهاي دوپهلو را نخورند که اگر آنها فريب خوردند خانوادهها گله نداشته باشند.

ببینید لپ مطلب اژه‌ای را که بخواهید بکشید این است که می‌گوید بند تمبانت را سفت نگه دار و الا مسئول عواقب بعدی‌اش خودت هستی. به این می گویند بچه پررو.

البته در پاچه‌گیری و بچه‌پررو بازی غلامحسین نامبرده هیچ شکی نبوده و از دیرباز همگان بر این موضوع اذعان داشته‌اند. اگر باور ندارید می‌توانید از سرشانه عیسی سحرخیز بپرسید. (اینجا)

اما آنچه که در این سخنان اژه‌ای قابل ملاحظه است این است که اولاً، انگار این مرد کوچک غیر از «برخورد شدید» روش دیگری را نمی‌داند. الحق که خداوند مخلوقاتش را خوب شناخت و به برخی شاخ عطا نفرمود. ثانیاً، ظاهراً بعد از 16 آذر به چندجای آقایان فشار آمده که برادر اژه‌ای اینچنین به عربده‌کشی افتاده است.

البته از قدیم گفته‌اند سگی که زیاد پارس می‌کند گاز نمی‌گیرد اما والدین محترم توجه داشته باشند که در هر مثلی استثنائی هم هست. اژه‌ای گاز می‌گیرد، پس لطفاً از این به بعد در تظاهرات و اجتماعات اعتراضی حتماً بچه‌هایتان را همراهی کنید.

بیان دیدگاه